Nasz Klient to Grupa Kapitałowa, która od 2010 roku z powodzeniem realizuje projekty deweloperskie na terenie całej Polski. Funkcjonuje na rynku nieruchomości komercyjnych jako deweloper specjalizujący się w budowie na wynajem lub sprzedaż nowoczesnych powierzchni magazynowych, produkcyjnych oraz infrastruktury lotniskowej. Posiada także doświadczenie w zarządzaniu obiektami. Są to usługi na najwyższym poziomie – co potwierdza ciągle rosnąca grupa Klientów, a także liczne wyróżnienia.

Do swojego prężnie rozwijającego się zespołu poszukuje osoby na stanowisko:

Analityk finansowo – biznesowy

Opis stanowiska:

Analityk biznesowy jest osobą zajmującą się analizą finansowo- biznesową projektów logistycznych Holdingu. Na zakres obowiązków analityka składa się:

  • Tworzenie modeli projektów inwestycyjnych i modeli biznesowych oraz ich integracji z planami parków logistycznych lub  innych np. retailowych, biurowych
  • Kontrola finansowa transakcji firmy, tworzenie projektów cash flow jak i prognoz przepływów finansowych.
  • Współpraca z głównymi negocjatorami, przedstawicielami firmy oraz innymi osobami decyzyjnymi w sprawach umów sprzedaży/ zakupu
  • Odpowiedzialność za zgodność procedur z obowiązującymi przepisami,
  • Przygotowywanie lokalnych sprawozdań finansowych,
  • Odpowiednia strukturyzacja transakcji,
  • Zapewnianie zgodności elementów Procesów Zarządzania Transakcjami z przepisami, polityką firmy i wymaganiami SOX,
  • Przygotowywanie sprawozdań końcowych transakcji i ich rozliczanie,  a także budżetów i cash flow.
  • Prezentacja listy kontrolnej transakcji,
  • Wsparcie zewnętrzne i wewnętrzne audytu finansowego firmy.
  • Wykonywanie wszelkich obowiązków na zlecenie osób umocowanych do działania w imieniu Spółek w Holdingu.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe związane z finansami
  • Znajomość zagadnień prawnych oraz procesów związanych z procedurą nabywania i sprzedaży gruntów,
  • Znajomość zasad polskiej rachunkowości oraz przepisów podatkowych w sektorze nieruchomości
  • Biegła znajomość Excela
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 4 lata
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:

  • Możliwość udziału w realizacji wymagających oraz innowacyjnych projektów inwestycyjnych,
  • Możliwość stałego rozwoju i poszerzania swoich kompetencji,
  • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia i pakiet benefitów.
  • Numer referencyjny oferty

    AFB/21

  • Kraj: Polska
  • Województwo: mazowieckie
  • Miasto: Warszawa
  • Typ pracy: Stała
  • Aplikuj na adres e-mail konsultata
  • Ewelina Hordyniec
  • General Manager
  • e.witkowska-hordyniec@jobfinder.pl
  • 00 48 22 691 35 66 34
  • UWAGA! Prosimy o dodanie numeru referencyjnego w tytule "AFB/21" z dopiskiem: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."


ZAUFALI NAM

software

tehand

salamander

herbalife

jt

mercator

ofiz

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji jest dostępnych na stronie Wszystko o ciasteczkach.

Akceptuję