Nasz Klient to globalna firma, notowana na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Od 40 lat działa w branży odżywiania i zajmuje się sprzedażą suplementów diety zaspokajając różne potrzeby  żywieniowe swoich klientów w ponad 90 krajach. Jej misja skupia się na poprawie nawyków żywieniowych ludzi na całym świecie poprzez oferowanie smacznych i opracowanych naukowo produktów odżywczych mających na celu zapewnienie prawidłowo zbilansowanej diety. Angażuje się w wyznaczanie nowych wysokich standardów w branży w zakresie sprzedaży, marketingu, IT, rozwoju produktu czy obsługi klienta.

Do swojego prężnie rozwijającego się zespołu poszukuje osób na stanowisko:

Customer Service Representative – język niemiecki

Opis stanowiska:

  • obsługa klientów i dystrybutorów na najwyższym poziomie zgodnie z standardami i celami firmy,
  • udzielanie profesjonalnej i rzetelnej informacji w odpowiedziach na pytania klientów i dostawców we właściwym czasie poprzez wszystkie kanały komunikacji - telefonicznie, za pomocą chatu oraz e-mail,
  • ścisła współpraca z poszczególnymi działami firmy,
  • wsparcie doraźnych projektów roll-out, w tym zbieranie wymagań i testów akceptacyjnych użytkowników,
  • pełnienie roli Ambasadora Marki w zgodzie z wartościami korporacyjnymi, aby zapewnić utrzymanie wizerunku marki.

Wymagania:

  • biegła znajomość języka niemieckiego, dodatkowy język europejski będzie atutem,
  • doskonałe umiejętności obsługi komputera,
  • doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta będzie dodatkowym atutem,
  • zdolność samodzielnej oraz zespołowej pracy,
  • doskonałe umiejętności interpersonalne,
  • samomotywacja i umiejętności organizacyjne,
  • otwartość i pozytywne nastawienie.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w zgranym zespole nastawionym na rozwój,
  • niezbędne narzędzia pracy – laptop/komputer stacjonarny,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, premie i pakiet benefitów w tym: pakiet medyczny Luxmed VIP, karta Multisport, prywatne ubezpieczenie, imprezy rozrywkowe i wiele innych,
  • elastyczne godziny pracy,
  • unikalna szansa na rozwój zawodowy i osobisty w środowisku międzynarodowym,
  • bardzo dobrą atmosferę w pracy i komfortowe środowisko pracy,
  • udział w ciekawych i wymagających projektach w strukturach globalnych,
  • możliwość rozwoju osobistego poprzez coaching, zajęcia z umiejętności miękkich oraz szkolenia,
  • szansa na podzielenie się swoimi pomysłami i ciągłe doskonalenie procesów w firmie.
  • Numer referencyjny oferty

    CSR-G/2021

  • Kraj: Polska
  • Województwo: małopolskie
  • Miasto: Kraków
  • Typ pracy: Stała
  • Aplikuj na adres e-mail konsultata
  • Patrycja Szubzda
  • Konsultant ds. Rekrutacji
  • p.szubzda@jobfinder.pl
  • +48 531 023 722
  • UWAGA! Prosimy o dodanie numeru referencyjnego w tytule "CSR-G/2021" z dopiskiem: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."


ZAUFALI NAM

software

tehand

salamander

herbalife

jt

mercator

ofiz

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji jest dostępnych na stronie Wszystko o ciasteczkach.

Akceptuję