Nasz Klient to prężnie rozwijającą się sieć apteczna, rozpoznawalna na rynku, z wieloletnią tradycją i wysokimi standardami obsługi Klienta. Do swojego zespołu w Warszawie, poszukuje eksperta na stanowisko :
E-commerce Manager – Sklep Internetowy
Opis stanowiska:
Szukamy osoby doskonale rozumiejącej świat e-commerce, która potrafi zintensyfikować działania mające na celu wsparcie sprzedaży i zapewnienie wzrostu współczynnika konwersji.
Zadania:
- Planowanie strategii sprzedaży produktów poprzez własny sklep internetowy o SKU 1’200.
- Współpraca z zespołem e-commerce, marketingu, product ownerów i ux, aby regularnie dostarczać nowe doświadczenia i funkcjonalności;
- Planowanie strategii wizerunku i komunikacji firmy w Internecie i wspierającej sprzedaż produktów.
- Tworzenie strategii Marketing automation
- Nadzorowanie rozbudowy sklepu internetowego
- Tworzenie i egzekucja lejka sprzedażowego
- Zarządzanie kampaniami SEM
- Rozwijanie i koordynowanie działań SEO w sklepie internetowym przy współudziale partnerów zewnętrznych
- Stała optymalizacja sklepu pod kątem UX i UI i rozwój platformy z uwzględnieniem content marketingu
- Planowanie kampanii komunikacyjnych i sprzedażowych w Social Media
- Monitorowanie i analiza rynku oraz raportowanie działań
- Monitorowanie i ciągła analiza kluczowych wskaźników COV i AOV, wyciąganie wniosków i przekuwanie ich w działania rozwojowe
- Tworzenie hipotez i testowanie rozwiązań (testy AB), które mile zaskoczą użytkowników
- Ścisła współpraca z Zarządem Firmy
Wymagania:
- Doświadczenie w zarządzaniu sklepem Internetowym z produktami aptecznymi, suplementami, kosmetykami, etc.
- Doświadczenia na analogicznym stanowisku (preferowane w pracy z klientem B2C) min 2 lata.
· Zainteresowanie trendami w świecie e-Commerce, digital marketingu i nowych technologii.
- Wysokie umiejętności organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu,
- Praktycznej znajomości specyfiki i trendów handlu online/omnichannel,
- Umiejętności wykorzystania narzędzi wspierających sprzedaż i analitykę e-commerce,
- Znajomości i umiejętności wykorzystania narzędzi Google Analytics, Google AdWords, mechanizmów SEO/SEM oraz mediów społecznościowych,
- Kreatywność w szukaniu nowych rozwiązań zwiększających sprzedaż produktów
- Otwarta postawa ukierunkowana na rozwiązywanie problemów i proaktywne proponowanie rozwiązań.
Oferujemy:
atrakcyjne wynagrodzenie, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pakiet medyczny, kartę Multi Sport, miłą i wspierająca atmosferę w miejscu pracy.
- Numer referencyjny oferty
ECM - 20
- Kraj: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- Typ pracy: Stała
- Aplikuj na adres e-mail konsultata
- Ewelina Hordyniec
- General Manager
- e.witkowska-hordyniec@jobfinder.pl
- 00 48 22 691 35 66 34
- UWAGA! Prosimy o dodanie numeru referencyjnego w tytule "ECM - 20" z dopiskiem: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."