Nasz Klient to prężnie rozwijającą się sieć apteczna, rozpoznawalna na rynku, z wieloletnią tradycją i wysokimi standardami obsługi Klienta. Do swojego zespołu w Warszawie, poszukuje eksperta na stanowisko :

 

E-commerce Manager – Sklep Internetowy

Opis stanowiska:

 

Szukamy osoby doskonale rozumiejącej świat e-commerce, która potrafi zintensyfikować działania mające na celu wsparcie sprzedaży i zapewnienie wzrostu współczynnika konwersji.

 

Zadania:

  • Planowanie strategii sprzedaży produktów poprzez własny sklep internetowy o SKU 1’200.
  • Współpraca z zespołem e-commerce, marketingu, product ownerów i ux, aby regularnie dostarczać nowe doświadczenia i funkcjonalności;
  • Planowanie strategii wizerunku i komunikacji firmy w Internecie i wspierającej sprzedaż produktów.
  • Tworzenie strategii Marketing automation
  • Nadzorowanie rozbudowy sklepu internetowego
  • Tworzenie i egzekucja lejka sprzedażowego 
  • Zarządzanie kampaniami SEM 
  • Rozwijanie i koordynowanie działań SEO w sklepie internetowym przy współudziale partnerów zewnętrznych
  • Stała optymalizacja sklepu pod kątem UX i UI i rozwój platformy z uwzględnieniem content marketingu
  • Planowanie kampanii komunikacyjnych i sprzedażowych w Social Media
  • Monitorowanie i analiza rynku oraz raportowanie działań
  • Monitorowanie i ciągła analiza kluczowych wskaźników COV i AOV, wyciąganie wniosków i przekuwanie ich w działania rozwojowe
  • Tworzenie hipotez i testowanie rozwiązań (testy AB), które mile zaskoczą użytkowników
  • Ścisła współpraca z Zarządem Firmy

Wymagania:

  • Doświadczenie w zarządzaniu sklepem Internetowym z produktami aptecznymi, suplementami, kosmetykami, etc.
  • Doświadczenia na analogicznym stanowisku (preferowane w pracy z klientem B2C) min 2 lata.

·      Zainteresowanie trendami w świecie e-Commerce, digital marketingu i nowych technologii.

  • Wysokie umiejętności organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu,
  • Praktycznej znajomości specyfiki i trendów handlu online/omnichannel,
  • Umiejętności wykorzystania narzędzi wspierających sprzedaż i analitykę e-commerce,
  • Znajomości i umiejętności wykorzystania narzędzi Google Analytics, Google AdWords, mechanizmów SEO/SEM oraz mediów społecznościowych,
  • Kreatywność w szukaniu nowych rozwiązań zwiększających sprzedaż produktów
  • Otwarta postawa ukierunkowana na rozwiązywanie problemów i proaktywne proponowanie rozwiązań.

Oferujemy:

atrakcyjne wynagrodzenie, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pakiet medyczny, kartę Multi Sport, miłą i wspierająca atmosferę w miejscu pracy.

  • Numer referencyjny oferty

    ECM - 20

  • Kraj: Polska
  • Województwo: mazowieckie
  • Miasto: Warszawa
  • Typ pracy: Stała
  • Aplikuj na adres e-mail konsultata
  • Ewelina Hordyniec
  • General Manager
  • e.witkowska-hordyniec@jobfinder.pl
  • 00 48 22 691 35 66 34
  • UWAGA! Prosimy o dodanie numeru referencyjnego w tytule "ECM - 20" z dopiskiem: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."


ZAUFALI NAM

software

tehand

salamander

herbalife

jt

mercator

ofiz

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji jest dostępnych na stronie Wszystko o ciasteczkach.

Akceptuję