Nasz Klient to dynamicznie rozwijający się producent i dystrybutor produktów medycznych, elektroniki samochodowej i użytkowej oraz elektronarzędzi. Spółka od początku swojego istnienia jest odpowiedzialna za dystrybucję na rynek Polski i zagraniczny marek własnych i jest ich bezpośrednim właścicielem. Od prawie dekady dostarcza produkty które cieszą się rosnącym zaufaniem rynku i nieustannie zajmują wysokie lokaty w niezależnych zestawieniach i testach wśród produktów ze swoich kategorii. Nasz Klient jest laureatem wielu nagród branżowych w tym m.in. Diamenty Forbsa oraz Gazeli Biznesu. W związku z realizacją strategii dalszego rozwoju, której jednym z elementów jest rozbudowanie geografii działania firmy, poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:

Export Manager

Opis stanowiska:

  • budowa strategii exportowej na podległym obszarze: Czechy, Litwa, Łotwa, Słowacja , Rumunia etc.,
  • tworzenie procedur związanych ze współpracą z nowymi rynkami,
  • współpraca z potencjalnymi Klientami w kanale nowoczesnym, budowanie relacji biznesowych na nowych, rynkach, obsługa istniejącej sprzedaży eksportowej na podległym obszarze,
  • poszerzanie asortymentu produktów u istniejących odbiorców,
  • aktywne poszukiwanie nowych odbiorców,
  • analiza konkurencji i tendencji na podległym rynku,
  • promocja oraz dbanie o wizerunek firmy,
  • prowadzenie aktywnej i konsekwentnej polityki sprzedaży na podległym terenie.

Wymagania:

  • doświadczenia w prowadzeniu sprzedaży na rynku międzynarodowym -rynki Europy Środkowej i Wschodniej, min. 4 lata,
  • dyspozycyjności i gotowości do częstych podróży służbowych,
  • płynnej znajomości języka angielskiego oraz mile widziana komunikatywna znajomość innych języków,
  • wysokiej samodzielności w prowadzeniu projektów sprzedażowych,
  • wysokiej umiejętności i doświadczenia w prowadzeniu negocjacji biznesowych,
  • przedsiębiorczości, samodzielności i inicjatywy w działaniu,
  • bardzo dobra znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excel, pod kontem robienia analiz i raportów,
  • znajomość rynku urządzeń elektronicznych będzie dodatkowym atutem,
  • doświadczenia we współpracy z kanałem dystrybucyjnym,
  • umiejętności prowadzenia prezentacji off-line i on-line oraz negocjacji,
  • doświadczenia w posługiwaniu się nowoczesnymi narzędziami mapowania i targetowania klientów.

Oferujemy:

  • elastyczną formę zatrudnienia, preferowaną przez kandydata,
  • elastyczne podejście do godzin pracy, nastawienie na realizację zadań,
  • szansę szybkiego rozwoju praktycznych umiejętności poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • pracę w młodym i zgranym zespole,
  • Numer referencyjny oferty

    EMWA19

  • Kraj: Polska
  • Województwo: mazowieckie
  • Miasto: Warszawa
  • Typ pracy: Stała
  • Aplikuj na adres e-mail konsultata
  • Izabela Sztabkowska
  • Specjalista ds. Rekrutacji
  • i.sztabkowska@jobfinder.pl
  • 0048693 800 877
  • UWAGA! Prosimy o dodanie numeru referencyjnego w tytule "EMWA19" z dopiskiem: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."


ZAUFALI NAM

software

tehand

salamander

herbalife

jt

mercator

ofiz

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji jest dostępnych na stronie Wszystko o ciasteczkach.

Akceptuję