Globalne zmiany zachodzą w szybkim tempie. Nowe możliwości kreowane są co chwilę, równocześnie wzrasta ich komplikacja. Nasz Klient obsługuje  firmy z różnych branż na całym świecie. Aby móc podejmować trafne decyzje, muszą one diagnozować sytuacje w otoczeniu biznesowym- w krótkiej i długiej perspektywie.

Nasz Klient pozyskuje i gromadzi cenne dane, a do ich analizy stosuje podejście naukowe. Sprawnie łączy świat praktyki biznesowej z dorobkiem świata nauki. Dba przy tym o precyzję i rzetelność. Specjalnością tej firmy jest inżynieria w obrębie danych,  wyznacza kierunki rozwoju branży i kreuje wartość badań poprzez innowacje.

Do swojego zespołu profesjonalistów poszukuje osoby na stanowisko:

Starszy Specjalista ds. Marketingu

Opis stanowiska:

  • Zarządzanie obszarem marketingu i komunikacji w firmie
  • Wsparcie w cyfrowej transformacji firmy i jej marki,
  • Planowanie, opracowywanie i realizacja kampaniami marketingowymi w celu zwiększania świadomości marki, jej rozwiązań, oraz pozyskania nowych klientów

Zadania:

  • Tworzenie i realizacja strategii komunikacyjnej i marketingowej firmy, planów, treści i materiałów biznesowych
  • Prowadzenie wielokanałowych kampanii świadomości marki i aktywacji sprzedaży
  • Adaptacja kampanii globalnych na potrzeby lokalne
  • Dbanie o markę, jej rozpoznawalność i reputację
  • Identyfikacja kontekstów komunikacyjnych i trendów biznesowych, monitoring mediów
  • Przygotowanie materiałów informacyjnych, w tym informacji prasowych, prezentacji, filmów, artykułów, postów w mediach społecznościowych, informacji na stronie www, treści adresowanych do klientów
  • Organizacja branżowych konferencji dla Klientów, wewnętrznych spotkań dla pracowników oraz wystąpień przedstawicieli firmy podczas konferencji zewnętrznych
  • Współpraca z podwykonawcami, agencjami, grafiką i współtworzeniem kreacji marketingowych
  • Koordynacja działań firmy w obszarze CSR,
  • Analiza efektywności prowadzonych działań na podstawie wcześniej określonych wskaźników KPI
  • Raportowanie wyników działań przeprowadzanych bezpośrednio do zarządu i regionu

Wymagania:

  • Umiejętności do praktycznego wykorzystania wiedzy w dziedzinie marketingu, komunikacji i CSR w realizowaniu celów biznesowych firmy
  • Duże doświadczenie w marketingu full-mix
  • Doświadczenie w systemach CRM do segmentacji odbiorców kampanii
  • Doświadczenie w korzystaniu z narzędzi do automatyzacji marketingu
  • Zdolności Copywriteskie, umiejętność opracowywania różnego rodzaju tekstów PR i marketingowych
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami i we współpracy z podwykonawcami
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w przyjaznej i szybko rozwijającej się firmie
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Numer referencyjny oferty

    WASSM19

  • Kraj: Polska
  • Województwo: mazowieckie
  • Miasto: Warszawa
  • Typ pracy: Stała
  • Aplikuj na adres e-mail konsultata
  • Ewelina Hordyniec
  • General Manager
  • e.witkowska-hordyniec@jobfinder.pl
  • 00 48 22 691 35 66 34
  • UWAGA! Prosimy o dodanie numeru referencyjnego w tytule "WASSM19" z dopiskiem: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."


ZAUFALI NAM

software

tehand

salamander

herbalife

jt

mercator

ofiz

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji jest dostępnych na stronie Wszystko o ciasteczkach.

Akceptuję