Wczytywanie...

Rekrutacja

Rekrutacja menedżerów w JobFinder – jak to wygląda w praktyce?

Rekrutacja menedżerów wymaga odpowiedniego podejścia do kandydatów, jak również uwzględnienia wymogów stawianych przez firmę zatrudniającą.

Rekrutacja menedżerów, czyli jak zachować właściwe proporcje

Specjaliści JobFinder dokładają wszelkich starań, aby rekrutacja menedżerów przebiegała zgodnie z najlepszymi praktykami.

W procesie rekrutacyjnym stosujemy adekwatną do wymogów stanowiska oraz budżetowania projektu kombinację metod pozyskiwania i selekcji kandydatów.

Naszym atutem jest rozbudowana baza danych, którą aktualizujemy na bieżąco. Pozyskujemy kandydatów poprzez ogłoszenia w serwisach internetowych oraz w prasie ogólnopolskiej, lokalnej a także branżowej. Naszą specjalnością jest również docieranie bezpośrednio do potencjalnych kandydatów aktywnych na rynku pracy.

Nasze działania wspomagamy różnymi metodami weryfikacji kwalifikacji i oceny kandydatów począwszy od wywiadu, poprzez testy psychologiczne, komputerowe, psychometryczne, skończywszy na metodzie Assessment Centre.

USŁUGI DODATKOWE

Preselekcja CV

Dzięki preselekcji otrzymują Państwo te aplikacje, które spełniają kryteria podane w ogłoszeniu, co pozwala znacznie zaoszczędzić czas osób zajmujących się selekcją.

Testy psychologiczne

Jako dopełnienie procesu rekrutacyjnego proponujemy skorzystanie z narzędzia selekcji, jakim są Testy psychologiczne, które dostarczą informacji o osobowości czy potencjale intelektualnym kandydatów.

Assessment Centre

To nowoczesna metoda pozwalająca ocenić potencjał pracownika w oparciu o obiektywnie zaobserwowane i ocenione zachowania, zdefiniować wymagania stanowiska, wybrać kluczowe kryteria na danym stanowisku.

OBSŁUGUJEMY GŁÓWNE SEKTORY RYNKU PRACY

pl_PL