O firmie JobFinder
Założona w 2004 roku, Agencja JobFinder, ugruntowała swoją pozycję jako skuteczny dostawca usług rekrutacyjnych oraz doradczych dla polskich i zagranicznych klientów.
Specjalizujemy się w bezpośredniej rekrutacji wysokiej klasy pracowników na wszystkie szczeble zarządzania, a także w świadczeniu usług doradczych dla naszych Klientów.
Zakres usług naszej firmy został skonstruowany tak, aby ułatwić firmom realizowanie celów strategicznych oraz operacyjnych, poprzez powierzenie obsługi procesów rekrutacyjnych i doradczych zewnętrznemu, wyspecjalizowanemu dostawcy.
Nasze przewagi nad innymi firmami rekrutacyjnymi:
- Dbałość o zaprezentowanie naszemu Klientowi kandydatów dokładnie odpowiadających potrzebom organizacji.
- Elastyczność dotycząca tempa pracy – projekty „na wczoraj” są naszą mocną stroną.
- Rozbudowana baza danych, zawierająca informacje o naszych kandydatach, umożliwia nam rozpoczęcie współpracy już dziś.
- Będąc firmą nieposiadającą rozbudowanej struktury administracyjnej jesteśmy w stanie zapewnić usługi na najwyższym poziomie, w umiarkowanych cenach.
- Pracując w oparciu o wynagrodzenie płatne po wykonaniu zlecenia (success fee), nasz Klient płaci tylko wtedy, gdy spełnimy jego oczekiwania.
- Klienci współpracują z osobami, a nie firmą, to znaczy, że osobiście jesteśmy odpowiedzialni za realizację Państwa zlecenia i bierzemy na siebie odpowiedzialność za sukces Państwa projektu rekrutacyjnego.
- Jesteśmy Ambasadorem Twojej firmy na rynku. Dbamy o jej dobry wizerunek poprzez zapewnianie profesjonalnej i rzetelnej informacji dla Kandydatów biorących udział w procesie rekrutacyjnym, na każdym jego etapie.
Chcemy wiedzieć o Tobie więcej
Wybierz swój profil
Stawiamy na wysoką jakość
Poznaj opinie naszych klientów